9. apr. 2011

Fælles tapet

Forleden læste jeg dette indlæg hos Davids Engle... Jeg genkendte med det samme tapetet, som jeg flere gange har brugt til forskellige projekter herhjemme. Så på opfordring fra Kate  kommer her et par billeder af tapetet i brug i vores hjem...

Her brugt til at beklæde en æske til Oskars savlemsække...


Her brugt til at beklæde magasinkasser fra IKEA...


Og selvfølgelig er det også repræsenteret i sættekassen på Oskars værelse...


Jeg har tapetet i blå, grøn og gul og synes det er så fint og forårsagtigt :-) Ligger inde med nogle retro børnestole, som skal beklædes med det blå tapet -når jeg engang har fået slebet stolene med den delta-sliber jeg længe har ønsket mig(!). 

Ønsker Jer alle en dejlig lørdag!

2 kommentarer:

  1. Hej Søde Fie
    Tak fordi du deler dine fine projekter. Hvor er det skægt at se tapetet i andre farver. Det ser meget forskelligt ud. Jeg er endnu ikke kommet igang med at tapetsere entréen, men måske det bliver i løbet af weekenden. Jeg håber virkelig jeg får noget i overskud, for jeg har også et par tidskriftholdere, der kunne trænge til lidt pynt. Så også et indlæg et sted, hvor dåser fra flåede tomater var beklædt med tapet og havde fået låg ligeledes med tapet og en stor perle. De lignede en million. (Var det egentlig dig??).
    Rigtig god weekend:-)

    SvarSlet
  2. Hej Kate! Jeg glæder mig til at se om du får tapetseret lidt her i weekenden, men det lyder da også som et stort projekt:-) Det er ikke hos mig du har set dåserne-måske hos Bare Wunderbar?! God weekend til dig også...

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...