29. apr. 2011

Høj af god service og lækkert børnetøj i den lokale butik!

Jeg er vild med lækkert børnetøj - især hvis jeg endda kan få det til en god pris! Igår havde jeg en af de dejligste shoppingoplevelser jeg længe har haft...
I min mødregruppe har vi flere gange talt om at besøge den lille butik Pigen og Abekatten. Desværre er åbningstiderne begrænsede, så vi har haft svært ved at få det til at passe ind, MEN igår kunne vi se på Facebook, at der var nyt Danefæ på vej i butikken, og så MÅTTE vi afsted. Vi pakkede børnene i barnevognene og småløb ned til butikken, hvor den søde ejer Kristina var så sød at holde åbent-kun for os:-)

Og sikke en butik!!! Kristina skriver på butikkens Facebook side, at konceptet er, at der skal være billige ting og sager at finde, men stadigvæk nogle gode mærker fra både nye og ældre kollektioner. Og jeg skal da lige love for, at den lille butik bugner af gode tilbud på massevis af lækre sager til både børn og voksne(beklager, men jeg kan ikke uploade billeder til bloggen idag?!)! Ja, vi kom da derfra med fyldte poser og fløj nærmest hjem derfra høje af god service og lækkert børnetøj til gode priser :-) bor du i nærheden vil jeg varmt anbefale at kigge forbi!

(Bor du ikke i nærheden af Århus, kan du finde mange af hendes gode tilbud på Trendsales...)

God fredag til Jer derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...