4. apr. 2011

Monday, monday...

Efter en dejlig weekend er en ny uge nu begyndt, og jeg har selvfølgelig liiige været ovre ved genbrugsdamerne og lure - og tænk sig, der var sørme udsalg! 50% på hele molevitten, så det var ærgerligt, at det eneste jeg synes jeg kunne bruge, var dette pastelfarvede fad fra Rosti.
Men der på kan jeg jo så stille min nye lysestage fra Casalinga og den hjemmelavede "pindevase"...



Pindevasen er en idé fra BoligLiv og er bl.a. også set lavet her. Min udgave er lavet med hjælp fra min datter og hendes gode legekammerat, eller dvs. det var den oprindelige plan da grenene blev indsamlet, men en varm limpistol og to 3-årige er ikke en god kombination... 


Håber snart disse tørrede ukrudtsblomster kan skiftes ud med noget mere farverigt og forårsagtigt:-)

God mandag til alle der kigger forbi!

3 kommentarer:

  1. Så godt pindevasen i Boligliv, men din ser da meget federe ud.... bliver nødt til selv at lave en nu...

    SvarSlet
  2. Ja jeg bliver altså også nødt til at prøve kræfter, for det ser så fint ud :)

    SvarSlet
  3. Fed vase. Vil da gerne se billeder af "vores fælles" tapet. Har du sat billeder på af dine projekter?
    Kh. Kate

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...