14. apr. 2011

Påskesky

Efter at have læst dette indlæg på min venindes nyoprettede blog, fik jeg selv lyst til at prøve mig frem med at lave en sky. Så kunne jeg nemlig også få de fine krystaller fra Søstrene Greene taget  brug. Jeg synes de giver så fint et spil i børneværelset, når de fanger solens stråler...


Denne sky er første forsøg, og der skal vist arbejdes lidt med formen , for den ligner mest af alt en bil?! -og så må jeg hellere få strøget stoffet... Det gule stof var lige det, der lå på bordet så det blev til en påskesky:-)Forestiller mig, at jeg vil lave ca. 5 skyer i forskellige stoffer med krystaller og pomponer som skal hænge i et hjørne på Oskars værelse!

Om lidt står den på gensyn med min dejlige mødregruppe og senere står den på kongelig tvillingebarnedåb :-) 

God torsdag til jer alle!

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin, og overhovedet ikke bil-agtig. Fint stof og god ide med krystallerne.

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...