4. maj 2011

50 FASTE LÆSERE!!!



Ja, for nogen er det jo lang tid siden, at de rundede dette antal... Men jeg er nu glad og stolt, og som tak vil jeg gerne love at en lille give away er på vej, og præmien bliver noget fra min (beskedne) stofkiste:-)

(Give away´en bliver skudt igang efter weekenden, for i disse dage er der krise: opvaskemaskinen er gået i stykker, så der skal købes en ny ASAP, og jeg ville jo hellere have brugt pengene på det kommede forårsmarked...)

God onsdag til alle Jer kære læsere! 

4 kommentarer:

  1. Ihh hvor dejligt med de 50 læsere - til lykke. Lige meget hvad tallet er, er det altid stort at nå et nyt rundt tal :-)

    Total krise med opvaskeren.... og endnu mere krise at du nu ikke kan shoppe igennem på Fyn!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. TILYKKE :)

    Det er super stort.

    Glæder mig til og se hvad du finder på :)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med alle de mange faste læsere - Godt gået! Glæder mig til at høre og se om din give away:)

    SvarSlet
  4. Tillykke med de 50 faste læsere. Glæder mig på dine vegne.
    Katastrofe med opvaskeren. Sjovt at vi ventede så længe med at købe en, synes jo det var en dyr ting at investere i når man ligeså godt kunne vaske op i hånden. Men nu er vi enige om, at den er det bedste vi har smidt penge efter.
    Håber I snart får indkøbt en ny.

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...