17. maj 2011

Baby surprise!

Forleden modtog jeg en invitation til barnedåb hos et vennepar, som vi ikke har set i flere år. Øhhh - jeg anede så ikke engang, at hun var gravid!!! Dybt pinligt(!)-men et resultat af mine ret skrappe indstillinger på Facebook, der gør at jeg nærmest ingen opdateringer får fra vennerne...

Men de er bare så skønt et par, og selvom vi desværre ikke kan deltage i barnedåben, skal lille Nikolai da have lidt gaver herfra :-)

Udover disse hjemmelavede gaver får han en bog med sjove historier, hvor forældrene kal indsætte et billede af lille Nikolai, så bogen handler om ham:-)

Er stadig ikke helt kommet mig over denne (glædelige) baby surprise, og jeg tror lige at jeg skal have justeret lidt på Facebook indstillingerne...

God tirsdag aften!

3 kommentarer:

  1. He he, det kan være noget lumskt noget det der facebook, når man regner med at være totalt opdateret, fordi man har det ;). Det er nogle skønne gaver, du har lavet :)

    SvarSlet
  2. Er HELT sikker på at lille Nikolai bliver elle vild med de her gaver!!!! :)))

    SvarSlet
  3. Hihihi. Jeg tror jeg har de samme indstilninger :-) men super fin gave du har lavet til ham, det bliver de SÅ glade for :-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...