1. maj 2011

Begynder-bukser...

Mit første forsøg ud i syning af børnetøj, resulterede i disse pludderbukser i lækkert blåternet stof fra Stof & Stil. De er syet til Oskar, men der skal vist lige laves lidt justeringer, for de er alt for brede til hans små ben...



Sådan rent syteknisk synes jeg egentlig det gik meget godt(nemt mønster!), men jeg indrømmer da gerne, at der blev foretaget et par hjælpeopringninger, for jeg havde ingen vejledning-kun mønster...

Nu skal jeg "bare" lige have fundet frem til det helt rigtige snitmønster, og så skal der syes bukser til begge børn i dejlige forårsstoffer:-)

God søndag til alle der kigger forbi!

4 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Kan så også ret godt lide babybukser ;)
    God søndag til dig også.

    Kh Anne

    SvarSlet
  2. De ser rigtig fine ud og lækkert stof. Små tern er altid sødt.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Så flink du har vært!
    Jeg har ikke turd å prøve meg på å sy klær enda :o)

    Det ville forresten ikke vært plass til alle mine saker i den lille kofferten, men jeg hadde da en stor bil ;o)

    Ha en flott ny uke!

    SvarSlet
  4. Super resultat, modigt at kaste dig ud i syning. Men tænk på alt det fede tøj du kan sy med tiden, og alle de penge du kan spare (og bruge på dig selv selvfølgelig) F.eks. på forårsmarkedet :)
    Glæder mig til vi ses.
    Kram

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...