16. maj 2011

Blomstret miniflagranke...

Idag fandt jeg et par stykker blomstret tapet i skabet, som jeg fik til min fødselsdag af min gode veninde med bloggen Gaasegang.
Jeg besluttede hurtigt, at det da lige skulle omdannes til en mini-flagranke til vores lille gæstetoilet. Det fremstår meget koldt (der er heller ikke indlagt varme...) og kedeligt, men nu er da kommet lidt blomster og lilla nuancer ind! -måske det kan inspirere mig til flere tiltag i dette ellers oversete rum i huset:-)





God mandag til alle der kigger forbi!

3 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet fin. De set ret små ud?
    De kommer til at lyse op på gæstetoilettet :)

    SvarSlet
  2. Den er virkelig fin.Jeg ville synes det var skønt, at sidde og kigge på den på toilettet :)

    SvarSlet
  3. Gitte: Ja, de er ret små, ca. 2,5cm i højden.

    Maria: Tak! Selv manden synes det pyntede:-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...