20. maj 2011

Dejlige børneboller

Jeg fik pludselig helt vildt lyst til at bage idag! Men da Ida og hendes gode kammerat Oscar ikke var så vilde efter at hjælpe til, måtte jeg jo selv gå igang. Inspireret af dette indlæg, blev det til børneboller (bolledej med lidt kardemomme i), da Ida ikke kan lide kage, men til gengæld elsker boller, glasur og chokoladeknapper:-)



Da vi kom til at skulle sætte chokoladeknapperne på, ville de selvfølgelig rigtig gerne hjælpe til, og da bollerne var helt færdige, var de et kæmpehit.. De var så populære, at Ida ikke kunne dy sig for at nuppe den sidste på køkkenbordet. Oscar sladrede, og jeg fandt hende i hendes lillebrors tremmeseng med glasur om munden:-)

God weekend!

3 kommentarer:

  1. Mmmmmm de smagte bare så dejligt!!!! :))))

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine. Det var også en ide jeg har skrevet bag øret. Det er jo så fint :-)

    SvarSlet
  3. Hej jeg er ny fast læser på din blog (fandt dig gennem "wooz". Du har lavet dig en rigtig hyggelig blog jeg glæder mig til at suge ideer fra.

    Bollerne ser super lækre ud... intet under at børnene kunne lide dem ☺

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...