23. maj 2011

Doorstickers

Jeg købte for nylig en tavle-wallsticker i Fakta, men da jeg kom hjem og præsententerede manden for idéen, synes han vi havde rigeligt med tavler, opslagstavler osv. ... Så jeg gik i tænkeboks -og fandt igår på at lave den om til doorstickers i stedet. En blyant og en saks, og vupti, så blev det til et moustache til døren ind til Oskars værelse og en sløjfe til Idas dør...


Sørme om der ikke også kunne blive en masse Z´er til soveværelsesdøren (når SU´en ikke rækker til de fine bogstaver fra DesignLetters)...


De 2 tissetrængende mennesker oppe i hjørnet af billedet skal sættes på døren til gæstetoilettet i håbet om, at vores gæster ikke vælger at åbne vores opbevaringsskab i gangen, hver gang de skal på toilettet :-)

Jeg synes at de nye doorstickers tilfører dørene lidt humor, og er ganske tilfreds med resultatet! Nu bliver det så spændende at høre, hvad resten af familien tænker om den nye dørpynt...

God mandag!

5 kommentarer:

  1. Super god idé så din wallsticker alligevel blev anvendelig:)

    SvarSlet
  2. Hold op hvor er de herlige - Er især helt vild med dine tissetrængende personer. Hvor bliver det fint:-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det sjovt. Op med dem, de bliver så glade. Synes det er så sødt til ungernes døre :-)

    SvarSlet
  4. Tak for Jeres dejlige kommentarer! De nye stickers blev taget godt imod af både store og små-og sørme om ikke jeg har fået bestillinger fra familiemedlemmer, der også vil have skilte på toiletdøren:-)

    SvarSlet
  5. Jeg ville sørme også gerne have to tissetrængende mennesker på min toiletdør :-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...