9. maj 2011

Give Away



Jeg har rundet 50 faste læsere, og det skal da fejres med en lille Give Away!
Præmien er en stak udvalgte retrostoffer fra min (beskedne) stofkiste, som jeg håber kan blive tryllet om til lækre ting og sager af alle Jer kreative læsere...


Stofstykkerne måler ca. 50x50cm.


Læg en kommentar inden søndag den 22.maj kl. 20, og du er med i lodtrækningen:-)

(Hvis du har lyst til at linke til denne Give Away på din blog, er du selvfølglig velkommen til at låne billederne ovenfor.)

Jeg nyder at skrive på min lille blog og glædes over det frirum den giver mig, i en til tider travl hverdag, så Jeres besøg og kommentarer værdsættes meget- 1.000 TAK! 

Fie

37 kommentarer:

  1. Åhhh dem vil jeg gerne eje, lige hvad jeg står og leder efter.

    Og TILLYKKE med de 50 læsere, det er så stort :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med de 50 faste læsere! Jeg nyder at følge dig... Jeg vil rigtig gerne være med i konkurrencen om disse smukke stoffer!

    Kærlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  3. Jeg følger dig jo også... :) Men ved ik hvordan jeg blir "fast" læser?

    SvarSlet
  4. Lærke: Du behøver ikke at være fast læser for at deltage, bare du gver mig din e-mailadresse, så jeg kan kontakte dig hvis du vinder:-) Tror kun man kan følge en blog hvis man har en google konto?!

    SvarSlet
  5. Lækker give away - god ide. ;)

    Kh
    Glimmer

    SvarSlet
  6. Et STORT tillykke med de 50 læsere! Der er allerede over 50 nu og jeg er sikker på, at der med tiden kommer mange, mangel flere :o)

    Helene // www.genbrugblirguld.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Min mail er: pusler@hotmail.com :)))

    SvarSlet
  8. så blev jeg også officielt fast læser ;)
    skøn blog du har og vil rigtig gerne være med til at fejre dig.

    SvarSlet
  9. Åhh må jeg ikke også gerne være med... JO tak :)

    SvarSlet
  10. Savle savle savle... Dem vil jeg sørme gerne vinde.
    Mvh. Mette Volf

    SvarSlet
  11. Sikke en fin give away du har lavet. Jeg elsker retro stoffer og deltager gerne.

    Kh Mette

    SvarSlet
  12. Tillykke med de 50 faste læsere. Jeg vil rigtig gerne være med i din give away.

    SvarSlet
  13. Jeg vil da også gerne være med. Og stort tillykke med de 50 faste læsere.

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  14. Er med på denne give away.
    Har ingen retro stoffer og kunne godt tænke mig at slå min efloder i den retning. Dette kunne være mit begynder kit.
    Har meldt mig som fast læser og linket. Glæder mig til at følge dig.

    SvarSlet
  15. Tillykke med de 50 faste læsere. Jeg vil super gerne deltage i din give away. Ser frem til at følge din blog fremover..

    mvh Kristiane/PekaBooH

    SvarSlet
  16. Hvor det fint, og tillykke med de 50 læsere, jeg har selvfølgelig lavet et lille link til den på min blog under give-away..

    Rigtig god søndag..

    KLEM JOAN

    SvarSlet
  17. Jeg vil da egentlig også gerne være med :) ninadeva@gmail.com

    SvarSlet
  18. Så fina tyger, jag tar gärna en lott ;)
    Jag har oxå utlottning i min blogg delta gärna!

    Mvh Marina

    SvarSlet
  19. Jeg vil meget gerne være med.

    SvarSlet
  20. Den vil jeg da rigtig gerne deltage i :)

    SvarSlet
  21. Krydse, krydse, krydse. Håbe, håbe, håbe.

    SvarSlet
  22. Takk for påminnelsen :o)
    Jeg får ikke med meg alt i bloggelandet for tiden.

    Jeg takker ekstra for dine gode ord og oppmuntring i denne travle tiden jeg har hatt. Det varmer veldig skal du vite :o)

    klem

    SvarSlet
  23. Tillykke med at have rundet de 50 ;o)
    Jeg vil gerne melde mig til læserskaren og også meget gerne deltage i din fine GA.

    Kh. Irene

    SvarSlet
  24. deltager grene i din fine giveaway :)

    flere giveaway her http://dkgiveaway.blogspot.com/

    SvarSlet
  25. Jeg vil da meget gerne være med i lodtrækningen! :D Og tillykke med de 50 læsere! Det er altid fedt at nå runde tal ;o)

    SvarSlet
  26. jeg vil rigtig gerne deltage i lodtrækningen!! Det ser ud til at være nogle fine stoffer :D LOVE RETRO!!

    SvarSlet
  27. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  28. Nøj dem ville jeg gerne vinde. Måske har du lyst til at deltage i min give away ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  29. Jeg vil meget gerne være med

    SvarSlet
  30. Det ville da bare være alletiders til det babytæppe jeg skal i gang med.... foruden de ander projekter som ligger og lurer, så den konkurrence vil jeg gerne være med i :o)

    Mvh
    Lisbeth Munch

    SvarSlet
  31. Tillykke med 50 som er nu blevet til 60 - dejlig blog du har, og jeg glæder mig til att følge dig.

    SvarSlet
  32. Uhh dem ville jeg rigtig gerne eje - mangler nemlig noget retro stof fortiden til kreativ ting og sager, og tror lige jeg når at melde mig til inden give awayen slutter! :D

    SvarSlet
  33. Sikke nogle dejlige stykker stof. Dem kunne jeg godt tænke mig at være den heldige eje af. Tillykke med at du har rundet 50 faste læsere, der jo er blevet til lidt flere.

    - Helene

    SvarSlet
  34. Fedt :-)'<3

    Sådan en "lille" pige som mig, kunne godt bruge så´dan noget fint stof ;-D

    Kontakt mig her hvis jeg vinder: http://proox.blogspot.com/

    SvarSlet
  35. Tillykke med de 50 læsere! Er sikker på at mange flere vil tilslutte sig. Lækre stoffer! Jeg er helt klart med :-)

    SvarSlet
  36. Hej jeg vil os gerne være med :)

    Tag os et kig forbi min give away :
    http://chhans-tegneblog.blogspot.com/

    SvarSlet
  37. sikke en fin give away... og jeg kan lige nå den ☺

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...