30. maj 2011

Hobby indkøb...

Forleden var jeg forbi Terapi Hobby i Hasselager ved Århus, som jeg havde fået anbefalet af andre pga. de lave priser i forhold til andre hobbyforretninger. Og jeg må nok sige, at der var tale om en noget af en hobbyforretning!!! Hobbyartikler fra gulv til loft i alle afskygninger og til meget billige priser... Jeg blev så omtumlet af alle de varer overalt, at jeg glemte fuldstændig hvad jeg kom derud efter?! Jeg kom dog hjem med lidt alligevel, men vil helt sikkert derud en anden dag uden et barn på armen :-)

Disse armbånd fik jeg efterfølgende af min mor, som købte elastiktråd og små træperler i dejlige farver...


Disse smukke trækugler skal bruges til et armbånd og måske en nøglering lidt a la Werkplatz...


Og disse lækre fiduser skal bruges til ophæng, og bjælderne skal desuden bruges til patchworkbolde...


Udover disse ting blev der indkøbt garn og tuscher til porcelæn...

Vil helt klart anbefale at man tager ud i butikken, for deres webshop er lidt svær at finde rundt i. Men forbered Jer på, at det tager tid at gå og lure på alle hylderne-især blandt de gamle håndarbejdsblade og magasiner:-)

God mandag!

1 kommentar:

  1. gode fund!
    har lige været inde og kigge på webshoppen, hold da op sikke meget der er. Kan godt forstå du blev helt overvældet ;)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...