2. maj 2011

Kom maj du søde milde...


Jeg smiler - til helt op over begge ører!!! Forklaringen er, at jeg nu i et stykke tid været dødmisundelig på alle dem, der beretter om dejlige loppefund fra diverse markeder rundt omkring i landet, for jeg har så bare ikke været afsted til et eneste (endnu)!!! MEN idag kom den lokale genbrugsbutik mig til undsætning og tilbød mig 6 uimodståelige dynebetræk med 3 skønne udtryk!

Her kommer lidt billeder, desværre af rigtig dårlig kvalitet...



2 stk. af dette skønne betræk, som jo lige har de blå farver jeg elsker!



2 stk. af dette betræk i skønne grønne forårsfarver og med blomster på... 


- og sidst men ikke mindst 2 stk. betræk i svag lilla med små blomster på...

Så med disse fund i hus, kan jeg vist ikke tillade mig at klage over mangel på loppefund:-)

Jeg overvejer lige hvad de skal bruges til, og derefter ryger nogle af dem, nok i Bytte Bixen og på Trendsales...

Hav en dejlig mandag!!!

4 kommentarer:

  1. Hej Fie

    JA da - det er lige til at blive høj af ikke? Jeg er klar på bytte/køb af det øverste blå/lilla - gerne et stoooort stykke.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette!
    Det øverste er udelukkende i blå nuancer, selvom det ser lilla ud:-)
    Jeg har allerede solgt det ene blå betræk, så indtil jeg lige finder ud af hvad jeg selv skal bruge, venter jeg med at sælge/bytte af dette. MEN jeg skal nok have dig i baghovedet :-)

    SvarSlet
  3. Hej igen

    Forståeligt - og bare ærgeligt at det ikke var mig, der var køberen :-) men du siger bare til, hvis det er.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. klart at du er lykkelig. Jeg håber jeg får budet inden du sælger det hele :)

    Kram

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...