31. maj 2011

Lækkerier fra Israel...

Jeg var så heldig at vinde en Give away hos Vibeke med bloggen Glad med mad søndag aften, og allerede her til morgen kom postbudet med den dejlige præmie... Masser af lækkerier-spiselige som ikke-spiselige fra Vibekes ferie i Israel!

(Beklager den dårlige billedkvalitet, men det skulle gå MEGET hurtigt, da små nysgerrige fingre havde travlt med at pakke op og undersøge!)


Disse jordnødder i sesam er allerede et kæmpehit hos alle familiens medlemmer, så da vi ikke liiige kommer til Israel en af de nærmeste dage, må vi finde en kopi-pose herhjemme, for de smager simpelthen fantastisk!


Masser af bånd og snor som helt sikkert snart skal i brug...


Kagepynten kommer som kaldet, for der skal snart være børnefødselsdag i huset:-) Plastikdyret vakte også stor begejstring-da vi havde fortalt at den ikke var ægte!


Rigtig dejlig og inspirerende bog!

= masser af lækkerier som jeg /vi er meget taknemmelige for!

Jubii det er dejligt at være den heldige blandt 123!!!

God tirsdag-jeg vil tilbage til jordnødderne:-)

2 kommentarer:

  1. Tillykke med den lækre gevinst. Hvor er du heldig...

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Ih hvor dejligt at du kan bruge det, og ja de jordnødder bliver man aldrig trætte af. De smager så englene synger :-) Du må endelig sige hvis du finder nogle der smager som dem. Jeg har nemlig ikke haft hel med at støve nogle op endnu.
    Kh V

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...