25. maj 2011

Looove this colour...

Jeg har længe været så forelsket i nøjagtig denne turkise farve!!! Kunne male hele lejligheden turkis, men det går nok alligevel ikke... Indtil videre har jeg fået malet IKEA rammer samt en legekasse til Oskars legetøj. Farven er resultatet af en sød maler, en scanner og min yndlingsskål fra Søstrene Greene...



Denne ramme skal hænge på gæstetoilettet, som jeg er igang med at gøre lidt mere hyggeligt. Citatet er meget sigende for vores situation herhjemme for tiden... Vi vil rigtig gerne en hel masse hele tiden, men samtidig har vi alle sammen af forskellige årsager brug for bare at være sammen som familie og hygge herhjemme :-)
Stoffet er fra Stof & Stil, og citatet er lavet på den nyindkøbte DYMO...


Oskars legetøjskasse skal bare lige have hjul under, og så er den klar til brug. Hans legetøj er i stuen, og så er det da bare skønt at kunne opbevare det i denne lækre kasse. Kassen har jeg fået forærende af en venindes forældre, som skulle tømme kælderen og derfor stod med et hav af gamle ølkasser, som bare skulle smides ud - og der kom jeg så straks ind i billedet:-) Jeg har 2 kasser mere, og planen er, at den ene skal males lilla og bruges til Idas dukketøj. Den anden skal blot vaskes ned og have en gang lak, for den er superfin med original skrift på! 

Hav en dejlig onsdag!

4 kommentarer:

  1. Har du en farvekode på den turkise? Det ligner nemlig lige den turkis jeg allerbedst kan lide:) Kunne også godt bruge sådan en ølkasse eller tre, men de er bare ik til at støve op nogen steder:(

    SvarSlet
  2. Desværre nej:-) Men gør som jeg: find en genstand med den ønskede farve, og bed maleren blande den:-)

    SvarSlet
  3. hvor fint! ELSKER tyrkis ;)
    den kasse er også rigtig fin med maling på. Jeg har også en, men jeg nænner ikke og gøre noget ved den. Måske hvis jeg finder flere, tør jeg måske.

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin, jeg elsker bare den farve :)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...