14. maj 2011

Projekt stumtjener udført!

-og sikke en omgang... Først en grundig nedvaskning, så 2 x grunder og herefter en lækker gang mørkelilla maling. Det kan måske lyde som et ganske almindeligt maleprojekt, men nej- stumtjeneren er jo simpelthen så snørklet at male, at jeg var lige ved at opgive undervejs...


Den er da heller ikke helt fri for fejl, men pyt sagde min kære mand, man må jo godt kunne kunne se, at den ikke er købt (TAK!)...


Nu er endnu et af mine projekter for 2011 afsluttet, men der er selvfølgelig flere på listen:-) Og nu når jeg har fået min nye deltasliber i hus, skal der simpelthen ske noget, inden jeg lige om lidt får travlt med at køre Oskar ind i vuggestue og starte op på studiet igen...

God torsdag til jer derude!

4 kommentarer:

  1. så kunne jeg endelig kommentere! tror blogger har problemer.
    Den er blevet rigtig fin :) elsker bare lilla.

    SvarSlet
  2. Den er blevet rigtig fin! Og når der først er kommet jakker på, så ser man ikke, hvis der er en ujævnhed et sted. Jeg kan nu ikke se nogen :)

    SvarSlet
  3. Så lekker. Elsker lilla. Og stumtjeneren og minien ble jo så veldig stilig! TAkker for kommentar inne hos meg ;-) Mvh Signe

    SvarSlet
  4. Hvor er den blevet lækker.

    Kram Gitte

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...