28. maj 2011

Pynt til skue..

 fik endnu et loppefund nyt liv ved hjælp af en gang turkis maling og et fint stykke stof...


Nu kan mine fine kæder og diverse pynt (snart) hænge fint på væggen i soveværelset. Et rum i huset, der forresten også trænger til en kærlig hånd. Indtil nu har det stået lidt hulter til bulter derinde, fordi Oskars seng også skulle være der, men nu er han på sit eget værelse, og så skal der omarrangeres og føjes lidt nyt til :-) 

Nu blev det min tur til ikke at kunne kommentere (heller ikke på egne indlæg), men tusind tak for de gode råd fra forrige indlæg :-)

God søndag til alle Jer der kigger forbi! 

5 kommentarer:

  1. Hvor er den super fin - du har vel ikke en farvekode på den fine ramme?

    vh. Jane

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin, blev så lige mindet om, at Bastian skal have en opslagstavle til hans værelse.... Skal vist forbi "genneren".

    Vi ses
    Gitte :)

    SvarSlet
  3. Stampe: Jeg kan ikke finde koden, men skal nok kontakte dig, hvis jeg finder frem til den...

    Gitte: Håber du finder en egnet opslagstavle til dit kommende projekt:-)

    SvarSlet
  4. ej hvor fint! jeg fornylig lavet en næsten magen til, dog bare med tapet :)
    hvordan har du sat stoffet fast ?

    SvarSlet
  5. Marolle: Jeg har "klipset" det fast med en hæftemaskine - eller dvs. det stod manden for:-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...