8. maj 2011

Søde dejlige mor...



Min mor er den bedste i hele verden! Sådan har de fleste det vel med deres mor, og det er jo fantastisk...  Min mor fortjener stor ros og kærlighed for den hun er, og alt hvad hun gør, og her på Mors Dag skal hun forkæles med disse hjerteophæng:-)
Hjerterne er lavet i selvtørrende ler (Silkis), og jeg er vild med den lidt ru overflade, man opnår med netop denne lertype.

Udover hjerteophængene har hun fået et gavekort til blomster til haven og en tur i Tivoli Friheden med børn og børnebørn (mødre havde gratis adgang idag!!!).

Håber I har husket Jeres mødre idag??

God søndag!

2 kommentarer:

  1. hvordan præger du ordene?? :)

    SvarSlet
  2. Hej Maja!
    Jeg har brugt et stempelsæt i træ fra Panduro Hobby. Mener det kostede ca. 149?!

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...