22. maj 2011

Vinderen af Give Away er...

1.000 tak for Jeres deltagelse i min Give Away i anledningen af 50 faste læsere! - som i øvrigt nu er blevet til 65:-)




Vinderen blev trukket på den gode gammeldags måde, dvs 35 sedler med navne på.
Den heldige vinder blev...


med denne dejlige blog...

Stort tillykke!- jeg håber du bliver glad for stofstykkerne:-) Send mig en mail med din adresse, så sender jeg dem fluks afsted...

Til Jer der godt kunne bruge nogle af de viste stoffer, så er jeg altid klar på en byttehandel...

Endnu engang tak for Jeres deltagelse!

Fie

3 kommentarer:

  1. Tillykke til vinderen! Jeg har forresten sendt dig en mail, men nogen gange ryger den i spamfilteret, så du må gerne lige se om du har fået en mail fra mig ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  2. Hej Dorthe! Jeg har ikke modtaget nogen mail, og kan ikke finde den nogen steder?! Prøv evt. alynggaard@hotmail.com i stedet:-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...