2. jun. 2011

Candy Sushi...



Idas 3 års fødselsdag nærmer sig, og jeg er så småt igang med at forberede de i alt 3 dage med gæster :-) Hun er ikke den store kageelsker, så jeg skal ikke ud i det helt vilde kagebagning. Derimod er hun helt vild med jordbær, så planen for selve dagen er, at der skal plukkes jordbær, som så skal med hjem og lægges på en klassisk lagkage eller på en marengs bund med flødeskum ...
Jeg faldt idag over denne opskrift på Candy Sushi (hvor billedet også er fra) -og det skal da prøves af! 
Mon der er nogen, der vil dele ud af deres erfaring med denne slags sushi, eller måske der er nogen der har gode tips til ingredienser!

God torsdag!

5 kommentarer:

  1. Nej de har jeg aldrig prøvet, men det ser sjovt ud. Min yngste fik is på sin første fødselsdag for dengang var hun heller ikke så vild med kage.

    SvarSlet
  2. Hej Marina!
    Is er Ida desværre heller ikke helt så pjattet med-mærkeligt nok?!
    Jeg tror også processen med at lave sushien bliver en oplevelse i sig selv for både mor og barn:-) Måske man skulle lave en generalprøve en af dagene:-)

    SvarSlet
  3. Jeg har ingen erfaringer med det, men kan huske at have set et billede hvor snørene (en lille pakke med fire bidder i) fra Malaco blev brugt som tang. De passede perfekt i tekstur og størrelse.

    SvarSlet
  4. Har aldrig prøvet dem, men de er da supersjove, de skal helt klart prøves:-)

    SvarSlet
  5. kender det ikke, men det ser da sjovt ud :)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...