18. jun. 2011

Dagens pynt...

Idag skal Oskar og jeg til 5 års fødselsdag hos nogle rigtig gode venner. Vi glæder os, men sikke et vejr! Jeg er nu klædt i et mørkt (regnvejrs-) fødselsdagsoutfit, men mon ikke denne halskæde kan peppe det hele lidt op?!



Lædersnoren er fra Læderiet, træperlerne fra Terapi Hobby og keramikperlen er fra en butik i København-som jeg simpelthen pt ikke kan komme i tanke om hvad hedder?!

Nu er der en vågen Oskar ude i barnevognen, så nu er vi klar til fødselsdagsfest:-)

God lørdag til Jer alle...

2 kommentarer:

  1. Og sikken dejlig dag, tak for godt selskab. Du har ret, halskæden lyste virkelig op. Den er superflot. Måske kan du hjælpe med at lave en der ligner når vi skal have læderdag? Jeg blev helt tændt efter at have talt med dig. Glæder mig vildt.
    Kram herfra.

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...