6. jun. 2011

Fødselsdagsinvitationer...


blev de sidste invitationer til Idas fødselsdag sendt afsted... Som I nok kan se, er jeg inspireret af bl.a. hende her. Jeg har erhvervet mig et par ruller masking tape, og synes det er dejlig nemt at arbejde med! - bortset fra, at de stikker af, når jeg hænger dem på bordkanten...


Tapen er købt hos Box De Lux, og hvor var det dog svært at vælge!
Selvfølgelig kom DYMO´en også i brug...



Idas yndlingsfarver for tiden er lyserød og lilla, så selvfølgelig skulle invitationerne og konvolutterne være i disse farver :-)


Nu håber vi bare, at alle de inviterede kan komme, så vi kan få nogle dejlige dage med fest og ballade...

God søndag til alle der kigger forbi!

2 kommentarer:

  1. Rigtig fine invitationer. Smart at kombinere dymo og masking tape og god dag når den kommer.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. De er super flotte, vil glæder os meget til dagen :)
    Jeg sætter meget pris på indsatsen, den pynter flot på køleskabet.

    Kram

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...