19. jun. 2011

Før-Fødselsdagsfest...


... Bordpynt


Kagekonen er mandens og Idas værk... Hmmm-ligner ikke den kone jeg tegnede op på bagepapiret (-;

I eftermiddags blev Ida fejret af nogle fra både mandens og min familie (selvom den store dag først er tirsdag)... Desværre var vejret ikke så godt at vi kunne spise ude, men efter kaffen rykkede vi udenfor. Mine nye havestole var åbenbart dagens helt store joke ifølge min far, han ville simpelthen ikke sidde i dem alene på grund af det blomstrede stof (sagt med et smil på læben)?!
Men... med nye stole, flagranker og den nylavede hyldeblomstdrik var rammerne sat for en dejlig eftermiddag. Dagen har sat sine spor hos Ida, for hun sang sig selv i søvn med Idag er er det Idas fødselsdag, hurra, hurra, hurra!!!

God søndag aften...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...