29. jun. 2011

Nye (nemme) sommerkjoler...

Jeg har i flere år ledt forgæves efter en dejlig luftig sommerkjole med god vidde til at gå rundt i på de varme sommerdage... Jeg er ikke ligefrem klein af størrelse, og finder jeg endelig en kjole jeg kan passe, er den enten for dyr eller sidder helt vildt dårligt! Så nu tog jeg konsekvensen og fik min mor til at hjælpe mig med at sy disse...


Den lilla kjole er syet i noget lidt "krøllet" stof, og det tog lige et par forsøg, før den fik den rette pasform. På grund af den måde stoffet "krøller" på, var det ikke helt nemt!
Den anden kjole er syet af et sengebetræk fra stofkisten:-) Den endte med at blive dejlig lang, og det er jeg vældig tilfreds med...
Her et close up af stoffet, som jeg har mere af i Bytte Bixen...


Nu er jeg klar til en varm sommer, men desværre synes jeg lige, at jeg hørte vejrmanden snakke om, at temperaturen desværre falder de næste dage?!

God onsdag aften herfra...

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er de fine - og super ide:-)

    SvarSlet
  2. Så fine, den blå minder lidt om Rabens Saloner - total cool!

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...