3. jun. 2011

Ondt i maven...


Idag var jeg ude at dyppe tæerne i det dejlige vand ved Skæring Strand sammen med børnene og min mor. Skønt at sommeren nu er kommet, og skønt at se børn lege med vand og sand :-)
På vej hjem fra stranden så jeg et skilt hvor der stod Kig Ind-og det gjorde jeg så! Og sikke et fantastisk lille loppe/retrosted der gemte sig derinde. Et ældre ægtepar bød indenfor i haven, som var fyldt op med alverdens lækkerier... Jeg kunne have købt det hele, men pladsen i bilen var begrænset, så jeg måtte prioritere og valgte disse 2 vidunderlige havestole til 25 kr. pr. stk-Jubii!!
Nu har jeg bare ondt i maven, fordi jeg "efterlod" 2 drømmesenge i samme stil... Så er du også hooked på disse møbler, så skynd dig til Skæring Strand før jeg ombestemmer mig :-)



God fredag aften...

5 kommentarer:

  1. Sikke et kup! Jeg er både ved at dø af nysgerrighed efter at høre hvad de ellers havde, og vil samtidig helst ikke vide det for ikke at ærge mig ;o)

    SvarSlet
  2. Puha, de havde jo som nævnt i indlægget 2 drømmesenge i retrostof. Herudover så jeg bl.a. forskellige Sødahl tekstiler, vattæpper, duge, sættekasser, gamle køkkenskabe (dem der er skrå?!)og meget meget mere... Nogle af tingene vidste de godt hvad de kunne få for (såsom en "reol" med glassskuffer til 500), mens andre ting var VILDT billige:-)

    SvarSlet
  3. Uh Fie, sådan en hylde der er jeg på jagt efter. Vil du præcisere stedet lidt mere? Tak :)

    SvarSlet
  4. Hej Julia! Det er i et af sommerhusene, der ligger på venstre hånd når man kører ud af Skæring Hedevej(fra Århus), lige overfor Mindelunden. Et godt stykke ude, før man når Egå Marina... Håber det var til at forstå-held og lykke med jagten:-)

    SvarSlet
  5. eeeej hvor er de bare super fine!! og ihh ja solvogne i den stil ville også være lækkert at have :)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...