28. jun. 2011

Optur...

Idag blev Ida fejret af sine legekammerater fra børnehaven, og på grund af det lækre vejr var der selvfølgelig lagt op til fødselsdagshygge i haven...

Her kommer lidt billeder fra dagen...



Isterninger med vingummibamser i- genialt til at få børnene til at drikke rigeligt med vand på en varm sommerdag...



Det lille A-bord i haven blev dækket fint op med dug og lækre velkomstsnacks...



Små bolle-hapsere med kardemomme i og pyntet med pink glasur og chokoladeknapper...


Og naturligvis en masse friske jordbær pyntet med 3 års flag...


MM-Masser af Melamin, som er genialt til havefest med børn:-)


Ville egentlig gerne vise billeder af alle de glade, legende børn der fyldte haven godt op, men det kræver forældretilladelser, osv., så I må nøjes med disse...

Nu ligger manden og jeg på langs i sofaen og har total optur efter en dejlig dag med skønne børn og pædagoger!  - og ikke mindst optur over, at vi nu har et hjem, hvor der er plads til at kunne invitere så mange fantastiske mennesker til hygge:-)

Hygge hejsa herfra...

4 kommentarer:

  1. Nøj de ser lækre ud de pølsehorn. Mine blir altid så tørre. Deler du opskriften ud? :)

    SvarSlet
  2. Ser ut som en veldig vellykket dag :o)
    Så smart med de isterningene!

    SvarSlet
  3. Alle elementer tilstede for at skabe den perfekte børnefødselsdag.... kan ikke fejle.
    Bliver nødt til at tilføje, jeg er også sætter pris på at I har plads til at invitere, for det er altid SÅ hyggeligt hos Jer.

    SvarSlet
  4. Mia: Opskriften er min mors skønne luftige bolleopskrift, der er til ca. 16 boller (men selvfølgelig mange flere pølsehorn):

    50 g margarine (smeltet)
    3½ dl mælk
    50 g gær
    mel
    2 spsk sukker
    1 tsk salt
    Hævetid ca. 1 time
    Bages ved 225 i ca. 10 min

    God fornøjelse!

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...