27. jun. 2011

Retro børnestole i overskud...

Imorgen kommer børnehaven på besøg til Idas fødselsdag, og da DMI lover op til 30 grader skal vi selvfølgelig være udenfor i haven. I den anledning har jeg fået ryddet op i legehuset og i skuret. I skuret stod disse 4 retro børnestole, som vi ikke selv skal bruge. Hvis nogen er interesseret i at købe dem, så læg en kommentar eller send en mail til mig på annesophielynggaard@gmail.com.






Nu må jeg hellere komme i sving og få ryddet op efter weekenden, så vi er klar til en rigtig dejlig børnefødselsdag imorgen:-)

God mandag til alle der kigger forbi...

13 kommentarer:

  1. Hvor er de fine :)
    Hvad skal taburetten koste?

    - Sara/saranord@live.dk

    SvarSlet
  2. Så nydelige, velbrukte små møbler!
    Lykke til med bursdagsfeiring :o)

    SvarSlet
  3. Sara: De koster alle 100 kr. pr. stk:-)

    Namaste: Jeg synes også de er charmerende, som de står der med ægte vuggestue-patina ;-)

    SvarSlet
  4. Nej , men Oscar vil SÅ gerne ha sådan en skammel som Ida har.. Så hvis du kan få fingrene i sådan en blir' Oscar glad.. ;)

    SvarSlet
  5. Hej Fie.
    de er bare mega fine de stole, øv at jeg ikke mangler. Jeg troede jeg havde fået skrevet til dig sidst, men den er åbenbart ikke blevet posted. Men skrev til dig, fordi du skrev inde hos mig, og hvor er det sjovt vi jo bor lige ved siden af hinanden ;O) oveni det, så er min kæreste også uddannet pæd. han blev færdig i 2009. og så har jeg faktisk en del medstuderende fra lærersem. som også læser videre over på uni. Total lille verden.. og hvor er det sjovt. SÅ kan jo være vi støder på hinanden i superbrugsen i Lystrup uden vi ved det ;O) hihi..
    Håber i havde en skøn skøn børnefødselsdag. Jeg nyder selv solen på altanen ;)
    Kh. Susan

    SvarSlet
  6. Lærke: Jeg skal nok tænke på jer, hvis vi kommer i nærheden af nogle gode institutions taburetter:-)

    Susan: Ja, verden er lille! Nu har du jo et profilbillede på din blog, så jeg burde kunne genkende dig hvis jeg møder dig i SuperBrugsen;-)

    SvarSlet
  7. Nej de står stadig i skuret:-)

    SvarSlet
  8. hvor er det du bor henne? du skal vel ikke tilfældigvis til blog picnic på søndag?

    SvarSlet
  9. Øv, jeg har ikke rigtig tid til at slå vejen forbi på søndag, er lidt presset.. :-(

    SvarSlet
  10. Hej
    Er stolene solgt?
    /Stine

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...