9. jun. 2011

Stille travlhed...

Jeg trængte lige til at stoppe op og tænke over, hvad der foregår i vores liv lige nu - for jeg synes hverken der er tid eller samvittighed til at være kreativ eller blogge...
Men måske er det ikke så underligt, for denne uge har bl.a. været præget af:
Vuggestuestart for Oskar
Tandfrembrud
Dejlige lange dage, pga.vågne børn omkring kl. 04.50
Ida har smidt bleen
Læsning af knap 1000 sider til første forelæsning imorgen

I aften står den dog på ren afslapning, for da skal jeg sammen med en anden forælder fra børnehaven være vært ved en forældreaften, hvor der skal kigges på lækkert børnetøj samt nydes kaffe og kage... Som værtindegave måtte det blive en ugle, for dem ved jeg hun elsker...



Uglen er lavet af papir fra Rie Elise Larsen og pakket ind i cellofan med maskingtape omkring.

God torsdag aften!

3 kommentarer:

  1. Sikke en fin ugle! :) Og rigtig god aften til jer... Gi' lyd hvis hun har fået nye varer hjem!? :)

    SvarSlet
  2. Det er en superfin gave - og ja - livet kører nærmest i overhalingssporet, når barslen er slut!

    SvarSlet
  3. hvor er det en fin ugle og super fin indpakning. Den ide har jeg lige gemt :)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...