30. jun. 2011

TA DA...

Siden i torsdags er min To Do liste blevet til en Ta Da liste, for jeg har nemlig nået følgende...


... 3 fugleophæng i papir

... fået sat bl.a. sengetøj og en pung til salg på Trendsales

... fået ryddet op i hjørneskabet i stuen

... fået opdateret 2011 mappen med diverse vigtige papirer

... fået min kære mand til at sætte hjul under Oskars legetøjskasse :-)

jeg synes da egentlig det er lidt flot at kunne vinge alle punkterne på listen af i første forsøg!

På mandag pakker vi kufferterne og drager i sommerhus med et hold gode venner:-) Så jeg springer en uge over, men vender stærkt tilbage til To Do/Ta Da "legen" hos Mette/Westmose, når sommerhusturen er ovre...

God torsdag til Jer alle!!!

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke og sikke en dejlig følelse du kan have i din ferie hva´:-) Skønne fugleophæng - uha det er farligt med alt den skønne inspiration :-)

    Rigtig god ferie og vi blogges jo bare ved..

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare fine de fugle du har lavet, god ferie til jer.

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...