23. jun. 2011

TO DO...

Jeg hopper med på Mettes glimrende idé med TO DO / TA DA indlæg... Jeg håber, at det kan få mig lidt op i gear her inden vi går på sommerferie i uge 27! Jeg synes, at jeg kan se på min liste, at jeg lægger lidt forsigtigt ud:-) Men jeg er alene med børnene i weekenden, så jeg må også være realistisk...Måske bliver jeg mere vovet i næste uge!

Her kommer så min liste...

3 fugleophæng efter disse skabeloner ( er "bestilt" af veninder og familie)...


Få købt og monteret hjul på denne her...
Sætte Mulberry pung + Idas juniorbetræk til salg på Trendsales...
Få ryddet op i hjørneskab i stuen (OMG!)...
Få sat papirer i mapper (helt tilbage fra marts-UPS!)

Ud over denne liste mangler jeg stadig en enkelt ting fra min To Do liste for 2011, som jeg lavede helt tilbage i januar, så hvis jeg kan nå det, må jeg hellere springe videre til den:-)

Nu må jeg hellere komme i sving - CIAO!

5 kommentarer:

  1. Hvor er det skønne projekter og blog du har her - glad for du vil lege med, så jeg kunne opdage din blog :-)

    Jeg fik lige inspiration da jeg så din malede stumtjener - må på loppejagt efter sådan én (krydser fingre for de findes derude) :-)

    Dine nye blomstrede havestole er jo altså bare wauw og man sidder jo faktisk ret så godt i dem også...

    Tillykke med din Ida - min Ida bliver også 3 år lige om lidt (7. juli) bliver helt lækkersulten af at se alt den kage :-)

    Vi snakkes ved
    /Mette

    SvarSlet
  2. Det er nok smart med slike lister ja. Jeg er ikke så flink til å lage og følge slike lister... Min liste ville blitt laaaaaaaang ;o)

    Så mange spennende prosjekter du har på gang da!

    SvarSlet
  3. Dejligt med projekter, især dem der nemt kan afsluttes som f.eks. sætte hjul under kassen....
    Jeg bliver nødt til at have dit bruger navn på TS, så jeg kan se Mulberry pungen, og evt. byde med?? Kan man aldrig vide...

    Kram Gitte

    SvarSlet
  4. Mette: Velkommen til min blog-og dejligt at kunne inspirerer... Stumtjeneren fås fra ny hos Trævarefabrikkernes udsalg, selvom det jo selvfølgelig er lidt snyd;-)

    Namaste: Min liste er også MEGET længere end denne, men ting tager tid, så jeg må være realistisk:-)

    Gitte: At sætte hjul under kassen, er næsten det jeg synes er mest besværligt, for de kræver liiige et besøg i IKEA først:-) Jeg linker til min Trendsales profil i Ta Da indlægger på torsdag...

    SvarSlet
  5. Det var nesten litt godt å se at listen din egentlig er lengre... ;o)

    Det var godt å få post i dag og!! :o)
    Tuuuuuusen takk for det flotte bidraget ditt, ble så glad :o)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...