21. jul. 2011

Back for good + Award...

Så er familien og jeg hjemme fra en spontan sommerhustur i Ebeltoft... Vi havde det dejligste vejr, så vi fik grillet, lavet snobrød over bål, bygget huler og fanget spandevis af små frøer (som blev sat fri igen!):-)
På mandag skal manden tilbage på arbejde, mens børnene og jeg napper en uges ferie mere...

Mens jeg har været offline har jeg sørme fået en award af Linsens Projekter! Jeg har dog ikke helt fundet ud af hvorfor jeg har modtaget den-udover at jeg opfylder kriteriet om at have under 100 faste læsere... Men jeg takker for opmærksomheden og leger selvfølgelig med:-)

Med awarden følger 5 spørgsmål som skal besvares-og de kommer her...

Hvorfor begyndte jeg at blogge?
Flere af mine veninder ville gerne se billeder af de kreative ting jeg lavede, og jeg lagde dem derfor ofte op på Facebook. Jeg kunne så hurtigt fornemme, at det ligesom ikke var det mine Facebook venner ville følge med i :-) så jeg besluttede mig for at oprette en blog. Det har så siden vist sig, at flere familiemedlemmer synes det er hyggeligt at læse om de ting jeg laver med mine børn osv., så det er jo bare endnu et + ...

Hvilke blogs følger jeg?
Uha, jeg følger rigtig mange!!! Flest krea blogs, fordi jeg elsker at blive inspireret af andre kreative mennesker. Jeg følger også nogle interiørblogs -igen for at få inspiration og fordi jeg elsker at få lov at kigge ind i andres super velindrettede hjem... Og toppen af poppen er, når jeg finder en blog der tilbyder lidt af det hele OG hvor kvinden bag er supergod til at fotografere!

Favoritfarver?
Lilla og blå - og gerne i alle afskygninger..

Favoritfilm?
Efter nogle år hvor jeg har haft små (læs:vågne) børn, er jeg helt bagud hvad angår nye storfilm... Men film som hele familien kan mødes om, er et hit herhjemme, og det er i vores tilfælde SHREK...

Hvilke lande vil jeg gerne besøge?
Jeg vil rigtig gerne til USA når børnene bliver større, og ellers er jeg faktisk ret vild med lille Europa. Men... SU´en skal lige overståes før vi kommer dertil :-)

Awarden skal gives videre, og jeg vil give den videre til 3 af mine veninder, som ligesom jeg er forholdsvis nye i Blogland, men som hver især er skønne piger, med spændende, kreative og inspirerende ting på hjerte... (jeg ved jeg egentlig skal give den videre til 5, men jeg tror den har været omkring alle på min blogroll?!)

Gitte med bloggen Gaasegang
Lærke med bloggen Puslers Puslerier
Marianne med bloggen HausfrauBlau

Hav en dejlig torsdag aften...


4 kommentarer:

  1. Hejsa Fie.
    Dejligt du er tilbage igen og i har haft nogle dejlige ferieuger, det var lidt sjovt da det jo var dig der fik mig til at begynde at følge lidt med i de forskellige blogger efter du var herovre (i 104 Hanne)en aften, kan stadig høre dig sige at du var kommet i himmelen he he, og jeg håber at du evt prøver at komme over en mandag aften i beboerhuset (Vi kan måske få startet noget op for fam. med mindre børn)
    Overvejer at begynde at blogge som du foreslog mig, så jeg skal bare i finde ud af hvordan jeg får startet op.
    God weekend til din lille familie
    Knuz Hanne

    SvarSlet
  2. Tak for Awarden, vil prøve at besvare så godt som muligt :)

    God aften
    Gitte :)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...