25. jul. 2011

Fødselsdagsinvitationer med masking tape...

Invitationerne til Oskars fødselsdag blev resultatet af mit forsøg ud i masking tape stickers ( se min DIY her). Da jeg skulle lave 12 invitationer, besluttede jeg mig for at lave dem forskellige, for jeg ved med mig selv, at når jeg har lavet et par stykker, mister jeg gejsten og så bliver det til ren produktion...

De første invitationer blev med et fint slips på...


De næste blev med 1 fødselsdagslys...


Og de sidste blev med elefanter på...


Jeg er godt tilfreds med resultatet, især fordi jeg ikke gik kold i processen:-) Er jeg mon den eneste der helst vil videre til næste projekt, når der ikke er mere udfordring i det man er i gang med?!

Nåh, tilbage til en kold og grå mandag, som står på råhygge med børnene indendøre, da manden er tilbage på job igen...

God mandag til alle der kigger forbi!

5 kommentarer:

  1. Hvor er de FLOTTE... super søde kort.. :D

    SvarSlet
  2. Hvor er de da bare blevet fine! Tror jeg hapser ideen til Lauras invitationer :)

    SvarSlet
  3. Super smarte kort :) Og fed DIY - det må afprøves, når jeg engang får købt mig noget MT tape :)

    SvarSlet
  4. Tak for roserne... Haps endelig idéen-det er jo bl.a. derfor jeg blogger om det jeg laver:-)

    SvarSlet
  5. Hvor er det nogle fine invitationer - særligt den med slipset.
    Du har i øvrigt lige fået dig en ny læser! :-)

    Vh Karina

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...