27. jul. 2011

Masking tape über alles...

-hvis det altså stod til mig...



Jeg benyttede mig liiige af, at manden tog en middagslur med børnene og tapede vinduerne i stuen til med masking tape:-) Nu må vi se om han piller det af med det samme, eller om han overhovedet bemærker det?!

Jeg kan desværre ikke hænge uroer i vores vinduer, og vi har heller ingen vindueskarme i huset, så masking tape stickers er jo som skabt til vinduespynt herhjemme!

Tjek forresten lige hvad Malene med bloggen KreaKriller fik ud af min DIY!!!

God onsdag! 

8 kommentarer:

  1. Hvor er de fine:-) Jeg har skrevet et svar til dig inde hos mig omkring det med billed størrelsen:-)

    SvarSlet
  2. De er rigtig fine. Spændende hvad manden siger (hvis han opdager det)...Tak for inspirationen og fordi du linker til mit indlæg:)

    SvarSlet
  3. Hej Fie
    Jeg synes du skal tage et kig ind til mig! Kan løfte sløret for, at det har noget at gøre med en blogaward. :-)

    Venlig hilsen
    Karina

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine. Opdagede han dem?
    Og tillykke med det nye og flotte design.

    Kram
    Gitte

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare fine :o)
    Jeg nyder at følge din blog og har tildelt dig en award, hvis du vil modtage den :o)
    http://puslefanten.blogspot.com/2011/07/jeg-har-modtaget-en-blog-award.html
    Hilsen
    Heidi Clara

    SvarSlet
  6. Hej fie!
    Det var da en god ide med masking tape!! Ja de mænd må bare finde sig lidt i det hele! hehe
    Jeg har givet dig en BlogAward! se den på min blog!

    Kh Trine-Emilie

    SvarSlet
  7. God ide og hyggelig blog du har ;o)

    SvarSlet
  8. Tak for Jeres kommentarer! - og awards... Har dog modtaget den i sidste uge, så mon ikke den efterhånden har været ved alle?! Til Info kan jeg oplyse, at der gik et par dage før manden opdagede vinduespynten, og det han gik mest op i var, om det nu var umuligt at få af igen! - så han fik lige en lektion i masking tape:-) god weekend...

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...