1. jul. 2011

Masking tape...

Ligesom Rakel (Bare Wunderbar), er jeg også helt vild med at jonglere med masking tape! Se bare her, hvad der bl.a. indtil videre er at finde hos os...

Tape på fronterne af en ellers lidt kedelig IKEA bogkasse...


Tern på badeværelsesspejlet...


Flagranke i et lille matteret vindue i gangen... 


Men -jeg er slet ikke færdig med at lege med tape, så jeg håber da at vinde give away´en hos Bare Wunderbar, hvor præmien er masking tape fra Butik NØ!!! Så kan jeg nemlig få udvidet samlingen, for det er ikke helt billigt at være vild med tape;-)

God weekend!

3 kommentarer:

  1. Fine, fine ting du har fået lavet dig :)

    SvarSlet
  2. Super fine ting du der har lavet - får lige en ide til ungernes meget kedelige hylder! God weekend:-)

    SvarSlet
  3. Dejligt at kunne inspirere:-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...