2. jul. 2011

Mintgrøn...

Julia opfordrer til at vise mintgrønne glimt fra hjemmet frem, så here goes...

Oskars legetøjskasse i stuen...


Sættekassse på Oskars værelse...


Opslagstavle til smykker...(som endnu ikke er hængt op-hrmmm!)


Idas karlekammerseng...


Min dejlige læselampe...



Fars dags gaven...

IKEA ramme...


Jeg er vild med denne farve, og synes den kan mikses med pasteller til et roligt udtryk og samtidig sættes sammen med pang-farver til et mere "børnet" udtryk...

God weekend!

4 kommentarer:

  1. Uhh mintgrøn er også én af mine all time favourites (man behøver jo ikke lægge sig fast på én enkelt farve). Skønne ting du har lavet. Jeg er vild med sætterkassen - og så synes jeg legetøjskassen er rigtig flot og anvendelig.
    God weekend:-)

    SvarSlet
  2. Tak og i lige måde:-)

    SvarSlet
  3. Åh FINE ting!!! Jeg er også med i denne give away hos Julia og ELSKER også bare mint :o)

    SvarSlet
  4. Ih, hvor nogle fine ting. Er helt pjattet med Oskar perlepladen :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...