3. jul. 2011

Nu klar til ferie...

Igår ankom denne skønne pakke fra Anne / Apfelstrudel...



Og indeni var dette lækre etui til min nye iPhone...


Ja, selv Oskar var vild efter at få fingre i den nye sag...



Jeg synes liberty stof er noget af det lækreste, og dette er bestemt en af favoritterne! Det var helt perfekt at Anne nåede at sy og afsende den, så jeg kunne få den med i sommerhus. Vi drager nemlig afsted mod Løkken imorgen, så jeg er først tilbage på bloggen om 1 uge:-)

God uge 27 til alle der kigger forbi...

5 kommentarer:

  1. Dejligt den kom godt frem, og hvor passer den bare perfekt til din nøglesnor! Rigtig god sommerhustur:)

    SvarSlet
  2. Rigtig go ferie... :O) Nu hvor du ved hvor jeg bor, må du jo komme forbi til kaffe :O) hhihihi... Nyd ferien :)

    SvarSlet
  3. Hvor er den skøn. Rigtig god ferie. Vi kommer lige fra Lønstrup og det kan varmt anbefales med en tur i det høje nord :)

    Kram herfra

    SvarSlet
  4. Godaften

    Nu er jeg lige kommet dumpene forbi dig tænkte lige på om du ikke havde lyst til at få en plads på min side under link hvis du linker mig får du en plads hos mig (: Tænkte osse lige på noget andet har noget der hedder på besøg du kan læse mere her http://dytbat.wordpress.com/pa-besog/ Håber du har lyst til at være en af dem... Håber at høre fra dig på min blogger måtte jo lave ny pga ham jeg havde hos snakket jeg ikke med mere og endt med at han bare lukket den ned uden jeg fik det at vide så håber du kan lide min blogger nu jeg kun har været igang i en halv uge ca... (: Forsæt god aften...

    Mange knuser fra Dytbat/Lise

    SvarSlet
  5. Sikke et lækkert sæt du har fået dig der. Tillykke tillykke.
    Kh V

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...