26. jul. 2011

Ny pude med en lille detalje...

I sidste uge havde jeg sammen med min gode krea-veninde en dag herhjemme uden mand og børn. Planen var, at der skulle hygges, snakkes og sidst men ikke mindst skulle vi udføre nogle af de idéer, vi længe har haft.

Jeg har for lang tid siden købt noget stof til en pude, og nu fik jeg så tiden til at få den syet færdig...



Jeg havde besluttet mig for, at der skulle en lille detalje på, og havde bl.a. overvejet knapper, men da Gitte foreslog at brodere var jeg ikke i tvivl-det måtte prøves af! Synes det er blevet fint, men fortryder lidt at det ikke blev længere inde på puden jeg fk broderet, for så ville det have været mere tydeligt...


Puden var faktisk det eneste jeg nåede, for vi havde kun een symaskine. Gitte fik lavet det fedeste etui til sin mobil- i skind -jubii!!! Den blev så fin:-)
Vi skal da helt sikkert have en kreadag igen, for det var skisme hyggeligt!

God tirsdag...

2 kommentarer:

  1. Åååhh det lyder hyggeligt og puden er da fed. Kan godt følge dig i at broderiet måske skulle have været lidt længere inde på puden, men på billedet ser det nu hammer godt ud alligevel:-)

    SvarSlet
  2. Helt sikkert- en ny krea-dag. Har allerede fået et par ideer der skal prøves af. Bliver nødt til at vise mobil-tasken frem. Men ikke i dag...prøver at komme ovenpå efter sygdom i går...
    Kram herfra

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...