1. aug. 2011

Day 1: Self portrait...


Jep, dette er mig med morgenhår, der forsøger at tage et billede som ikke afslører dobbelthager mv. :-) Børnene stod helt uforstående og kiggede på, mens jeg forsøgte at tage et nogenlunde billede-havde besluttet mig for kun at tage 1(!) billede, for ellers kunne jeg jo stå der hele dagen og håbe, at jeg på et eller andet tidspunkt ville se helt fantastisk ud (-;
Dagens udfordring er første (og sidste!) gang, jeg viser et selvportræt på bloggen... Men jeg fik taget 1 (!) billede og så var det ellers ud af døren til første vuggestue/børnehavedag efter en skøn ferie...

God mandag til alle... 

6 kommentarer:

  1. Det blev da rigtig godt - spændende at følge dig den næste måned:-)

    SvarSlet
  2. Selvportrætter er altså heller ikke at råbe hurra for, mit blev lidt en 'fusker' :)

    SvarSlet
  3. Super billede! :) Er også spændt på at se hvad den næste måned bringer af fine billeder :)

    SvarSlet
  4. Super :o) Tænk at du gjorde det i 1!!! forsøg. Jeg indrømmer, at jeg faktisk knipsede et par gange, før jeg blev så godt som tilfreds....

    SvarSlet
  5. Fedt!! en rigtig fed challenge, som jeg netop lige har meldt mig ind på. Så det bliver sjovt at følge dig de næste 30 dage :O)
    Kan være jeg nu kan genkende dig i superbrugsen ;) hihi...
    Kh. Susan

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...