12. aug. 2011

Day 12: Close-up...


af den hjemmegjorte sengerand, som i nat har givet hele familien en dejlig uforstyrret nattesøvn for første gang i flere uger (fødder i tremmerne)... 
Jeg har længe luret på dem af skum fra bl.a. Roommate og Smallstuff- men 599,- for en sengerand er i min verden fuldstændig vanvittigt. Denne er syet af retrostof fra et dynebetræk og fyldet er 2 x liggeunderlag fra Jysk-så alt i alt en sengerand der løber op i ca. 60 kr for :-) Et ekstra + ved denne hjemmegjorte er, at sengeranden er 50cm høj i stedet for de gængse 30cm. Det kan lyde som om, at han ligger i et fort, men tro mig, de små stærke ben kan klare de fleste forhindringer-men ikke denne ;-)


Mange morgenfriske hilsner herfra...

6 kommentarer:

  1. DEJLIGT! :) Sjovt nok har vi også i nat haft en HEL nats søvn, efter en uge med konstante opvågninger, fordi Laura vist øver sig i at kravle, rejse sig op osv. i søvne.. ;)

    SvarSlet
  2. Åh, du er en skat. Jeg har ledt og ledt efter de perfekte materialer til en sengerend til min lille Sylvester, og nu skal det være.

    De der liggeunderlag, hvor findes de i Jysk? (har du evt. et produkt-navn?)

    SvarSlet
  3. Pusler: Søvn er skønt:-)

    Pimp me up!...: Tak for komplimenten:-)

    Trine: Jeg købte dem I JYSK i Egå til 20 kr. pr stk. sat ned fra 40 kr.. De hedder Garden Time-håber at du finder dem:-)

    SvarSlet
  4. Uhh.. jeg må lige i jysk når bettemanden vågner. Tak for tippet! :)

    SvarSlet
  5. Det var sgi da smart og billigt... Jeg har lavet en af skum fra skumhuset, men den er bare så lille, og så er skummet også halvdyrt... Så total fed ide med liggeunderlag :)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...