28. aug. 2011

Day 28: Daily Routine...


Tandbørstning og mascara skal der til! Nu undrer I Jer nok over, hvor resten af familiens tandbørster er?! Børnene har sovet ude, så deres tandbørster er ikke "hjemme" og mandens tandbørste er på gæstetoilettet, da han møder kl. 5.00 om morgenen og derfor ikke benytter familiebadeværelset, da det ligger lige op til børneværelserne:-)
Mascaraen fortjener også et par ord med på vejen, for den er simpelthen min redning-på 2 måder... Har jeg den ikke på spørger BÅDE venner og familie om jeg er syg eller træt (!) OG så er det den eneste mascara jeg kan bruge uden at få en allergisk reaktion. Jeg har gennem årene prøvet alt fra økologiske produkter til allergivenlige- men for 14 dage siden faldt jeg over mærket Mineralogie og tænkte at nu måtte jeg altså forsøge med den-og YES den er bare perfekt! Så nu er mascaraen blevet en fast rutine og jeg ser derfor (for det meste) frisk og veludhvilet ud:-)

God søndag aften... Og pssst om lidt finder jeg vinderen af min Give Away!!!

6 kommentarer:

  1. Tak for tippet - tror jeg må prøve den mascara:-)

    SvarSlet
  2. ja jeg siger også tak for tippet med mascara, jeg har også svært ved at finde en jeg kan tåle. jeg får tit kløe i og omkring øjnene og har også tænkt på om det er mascaraen der gør det.

    SvarSlet
  3. Dejligt at I kunne bruge mit mascara-tip:-)

    SvarSlet
  4. Hjælp! Hvor har du købt din mascara?! Synes ikke lige, at jeg kan få den sendt til Danmark, hvis jeg køber fra den side der? :(

    SvarSlet
  5. Jeg har købt mascaraen ved min frisør Nanna Steensgaard. Hun sælger også produkterne på sundthaar.dk Jeg kan se at mascaraen ikke er kommet på endnu, men jeg er sikker på at hvis du sender hende en mail, kan det snildt lade sig gøre:-) Ellers skriv igen, så kan jeg købe den i salonen og sende den til dig...

    SvarSlet
  6. Tusinde, tusinde tak! :) Har lige prøvet at skrive til hende!
    Tak for tippet og tak for hjælpen! Du hører fra mig, hvis hun ikke kan/vil sende den.. ;)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...