4. aug. 2011

Day 4: Favorite Color...

er lilla!!! Desværre har det altid været denne farve, og jeg mener desværre, fordi jeg nogen gange ville ønske at jeg var lidt mere modig og sprang ud i lidt ande farver. F.eks. synes Ida det er lidt kedeligt, at de nyindkøbte gummistøvler har samme farve som de gamle... Men jeg elsker altså bare lilla, og måtte sætte et maks på antal billeder til dette indlæg, for ikke at kede Jer:-)

Here goes...


Idas overtøj...


Billedrammer ved spisepladsen...


Et blik på skrivebordet - for jep, nu er det snart back to school og Oskar har jo overtaget mit tidligere arbejdsværelse, så nu er der ingen Feng Shui i soveværelset (har der vist i grunden aldrig været?!)- men derimod masser af bøger og notater...


Greb på en skøn arvet kommode...



Hele familiens yndlingspude, som der er kamp om (og med) hver aften...


1 af mange æsker beklædt med lilla...


-og sidst men ikke mindst et lilla hjerte til alle Jer der følger mig her på bloggen! Bloggen har nu rundet de 100 læsere, og det er jeg super glad og taknemmelig for...

Hav en skøn torsdag!

9 kommentarer:

  1. Lilla er også en fed farve :)

    SvarSlet
  2. Jep, må give Line ret! Lille er nu altså også en fed farve :)

    SvarSlet
  3. SMUKT ser det ud alt sammen! :)

    SvarSlet
  4. Skøn skøn farve - og også meget oppe i tiden :-) Det er helt klart også min yndlingsfarve nr. 2, hvis man må skrive en sådan en. Hyggelige billeder fra dit hjem i øvrigt - din lille porcelænsfugl har et familiemedlem på mit kreative kontor! Og tillykke med de 100 læsere
    :-)

    SvarSlet
  5. Ja, tillykke med de 100! :o) Og tillykke med den fælles lilla darling. Tænk at du bare sådan kan vælge een..... ;o)

    SvarSlet
  6. Dejligt med lidt lilla opbakning-tak:-) Som Katrine skriver er netop lilla meget oppe i tiden, og lige præcis derfor forsøger jeg at få lidt forskellige blå nuancer ind i vores hjem-for det passer jo perfekt til alt det lilla;-)

    SvarSlet
  7. Åh ja... Lilla... Det er også min alltime favorit... Må jeg spørge hvor din lille fugl er fra? Jeg har en PRÆCIS magen til - endda også med skår i næbbet... Den har jeg arvet fra min mormor - jeg elskede at låne den som barn :)

    SvarSlet
  8. Hej Betine! Jeg aner ikke hvor fuglen er fra, der står ikke noget på den?! Min er også arvet fra en mormor:-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...