7. aug. 2011

Day 7: Something New...


Jeg sparer op til den nært forestående tur til London, så da jeg skulle finde noget nyt var jeg helt blank, for jeg har intet nyt at vise frem?! Kom dog så i tanke om mit seneste køb i genbrugsen (5kr.!)...



Et krus fra Bing & Grøndahl med et fint firseragtigt tryk på. Jeg mangler ikke krus, for i bryllupsgave fik vi de riflede krus fra Royal Copenhagen med stempler og jeg har et par Mano krus fra Kähler-men da jeg så dette print var jeg nødt til at have det med hjem. Jeg har været på google, men kan simpelthen ikke finde noget information om kruset?! - nogen der kan hjælpe?


Jeg glæder mig til at kigge forbi hos Jer andre idag og nyde Jeres nye "ting" ...

God søndag!


2 kommentarer:

  1. Hun er da rigtig fin - håber du finder mere info om hende. God søndag:-)

    SvarSlet
  2. Ei, HUN er fin. Kender hende heller ikke, desværre. Men jeg skal tænke på dig, hvis jeg tilfældigvis falder over noget info... God søndag :o)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...