19. aug. 2011

DIY /// Masking tape med ståltråd...

 

Jeg er ikke løbet tør for bånd til indpakning, men er helt oppe på dupperne på at finde flere anvendelsesmuligheder med masking tape (for at finde en undskyldning for at købe mere?!), så her kommer en DIY på masking tape med ståltråd. Det kan anvendes som bånd til indpakning, og sikkert også andre ting...

Alt hvad du skal bruge er...


Klip et stykke masking tape og læg det med klistersiden op af...


Det er en god idé at fæstne det på underlaget som vist på billedet, så det ikke skøjter rundt...


Herefter klipper du et stykke ståltråd og lægger det ovenpå tapen...


Så lægger du et nyt stykke tape ovenpå. Denne gang med klisteret ned mod ståltråden...


Klip nu tapen til i enderne...


Og voila!- så har du et fint masking tape bånd, der kan snoes om f.eks en fin gave...





Efter min mening dejligt med et alternativ til silkebånd og snor:-)

God fornøjelse!

4 kommentarer:

  1. Smart, nu er jeg jo nødt til at købe MT :) ALtså altså :)

    SvarSlet
  2. Skøn ide - venter lige med at købe MT til jeg har fået færdiggjort nogle af mine mange projekter:-)

    SvarSlet
  3. Super cool ide. alle er helt pjattet med de tape. måske man skulle prøve dem af ;)
    Velkommen hjem fra London, håber i havde en skøn tur :)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...