18. aug. 2011

GIVE AWAY...



For at fejre, at jeg nu har rundet 100 faste læsere og 200 indlæg, udlodder jeg i samarbejde med Butik Pigen & Abekatten følgende præmier...

1.præmien er et supersejt sæt Mummi sengetøj i juniorstørrelse...

2.præmien (trøstepræmien) er en nøglekapsel fra Danefæ, et hårspænde fra En Gry & Sif samt et stofbælte fra Drappa Dot.


Alt du skal gøre er at blive medlem af butikkens gruppe på facebook samt skrive en kommentar til dette indlæg. Hvis du ikke har en blog, så husk at skrive din e-mailadresse i kommentaren, så jeg kan kontakte dig hvis du vinder:-) Du kan nå at deltage frem til søndag den 28. august kl. 20.00

Butik Pigen og Abekatten er en lille, men hyggelig butik beliggende i Lystrup ved Århus. Konceptet bag butikken er, at man skal kunne købe lækkert mærketøj til børn -billigt! Der er både tøj fra tidligere sæsoner, men også nyt tøj at finde i butikken. Bor du ikke i nærheden kan du også handle hos Pigen og Abekatten på Trendsales
Jeg vil varmt anbefale at blive medlem af butikkens gruppe på Facebook, så du kan holde øje med nye varer, tilbud samt kommende konkurrencer... 

Held og lykke til alle der deltager, og mange mange 1.000 tak for Jeres besøg og  kommentarer på bloggen... 

Fie

39 kommentarer:

  1. Stort tillykke med de 100 læsere - det er super stort.

    Jeg er med i din skønne give away - og håber virkeligt :)

    SvarSlet
  2. Ej hvor sjovt, den har jeg aldrig været inde i. Det må jeg gøre en af dagene :O) Jeg er med. Rigtig sødt sengetøj...
    Det skal jeg da vinde :O)

    SvarSlet
  3. tillykke, tillykke, sikke et skønt sengetøj, er gerne med:)

    SvarSlet
  4. Så er jeg medlem. Fint sengetøj.

    SvarSlet
  5. stort tillykke..... sikke et lækkert sengesæt... og så blev jeg også lige medlem... :o)

    Rigtig god dag

    SvarSlet
  6. Så er jeg også medlem, super fin give away :)

    SvarSlet
  7. Hejsa sikken dejlige mumier... blev medlem på face book også..

    SvarSlet
  8. Hrra! Stort tillykke. Jeg vil elske at putte Buster i de skønne mumier

    kh Laura

    SvarSlet
  9. tillykke med de mange læsere. så nu er jeg medlem via. facebook :)

    SvarSlet
  10. Tillykke. Jeg deltager gerne!
    Jette / Villa Ko

    SvarSlet
  11. Mange gange tillykke med de 100 followers. Det er jo en skøn anerkendelse at få, men du har jo også en rigtig dejlig blog! Jeg kan slet ikke lade være med at deltage i konkurrencen - er lige blevet moster til den lækreste lille skat, som helt sikkert ville elske at sove i det dejlige Mumi-sengetøj...Så her griber jeg chancen.... Hav en dejlig dag!

    SvarSlet
  12. Tillykke tillyke med læser-tallet - jeg bliver straks medlem af den lækre butik!
    Jeg har lige linket på min blog også - du er velkommen til at kigge forbi :-)

    Go torsdag
    Frk.Munk

    SvarSlet
  13. Ihhh, sikke dog en lækker give-away!!! Springer straks ind og bliver fan på FB!!!

    Mumitrolde er i meget høj kurs herhjemme kan du tro!!!:)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  14. Super ide med gruppen på facebook, er tilmeldt og krydser fingre for det fine sengetøj.... er vild med mummi.
    Butikken er absolut et besøg værd.

    Kh
    Gitte :)

    SvarSlet
  15. Tillykke. Sikke en skøn giveaway at fejre det med. Jeg er klart med ;)

    Hilsner
    Mette/Ravnemor

    SvarSlet
  16. Novra det er fint det sengetøj, jeg er helt sikkert med! :-)

    SvarSlet
  17. Du ved jo at jeg er medlem af siden på facebook.. :) Så jeg er hermed også med i denne skønne give away! Butikken er virkelig et besøg værd! :)

    SvarSlet
  18. Jeg vil rigtig gerne være med :)
    KH Katrine

    SvarSlet
  19. Tillykke - vil selvfølgelige gerne være med og er jo i forvejen medlem af hendes FB side:-)

    SvarSlet
  20. tillykke med de 100 faste læsere, det jo skønt når der nogen der gider læse med på ens blog. Jeg vil i hver fald gerne deltage, det jo nogen super fine præmier.

    SvarSlet
  21. Jeg vil gerne deltage! Sikken nogle fine sager. 200 indlæg er godt klaret - og med mindst 100 til at læse dem gør det blot endnu bedre :)

    SvarSlet
  22. Nårrhhh mummi... dem har jeg brugt mange time på foran tv'et :)


    Jeg har lagt et link til din give away.
    Hvis du afholder andre give aways, er du meget velkommen til at tilføje dem til min side her: GiveAwaysDK

    Jeg vil blive rigtig glad hvis du vil deltage i min giveaway hvor du kan vinde bogen Førstehjælp til fantasien

    SvarSlet
  23. Jeg er frisk på to lodder - er selv temmelig ny på blogspot, og har ikke helt fundet ud af det hele... Du er velkommen til at smutte forbi min blog http://bemydragonfly.blogspot.com/.
    jeg kan åbenbart kun Skrive hos dig som anonym, da jeg ikke kan få den til at vise mit brugernavn..

    Vh Rikke

    SvarSlet
  24. Uh jeg er med ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  25. Tillykke med dine 100 faste læsere ;)
    Vil meget gerne deltage i din give away!
    Har linket fra min blog.
    Julie

    SvarSlet
  26. Tillykke med de mange læsere og selv mange tak for super byttehandel - jeg smider da lige et lod i puljen :-)

    SvarSlet
  27. Jeg vil gerne deltage men er ikke på facebook.

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  28. Tillykke ! Hvor er det en fin giveaway !

    Jeg er da med !

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  29. hello
    please enter my name
    I am a follower in Facebook: Szabó Éva /black cat/
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  30. Jeg er med :) og fingrene er krydsede

    SvarSlet
  31. Tillykke med de mange læsere.
    Jeg deltager gerne.

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  32. Kan da vist lige nå at være med ;) Uh jeg håber..

    SvarSlet
  33. Ja tak, vil da ihvertfal super gerne være med :D
    Det er da utrolig charmerende det der sengetøj - Nuii hvor er det sødt :)

    SvarSlet
  34. Hvor er det bare sødt :o) Her må jeg da lige være med :o)

    SvarSlet
  35. årh vil så gerne deltage i lodtrækningen

    håber at jeg bliver den heldige:O)

    SvarSlet
  36. Skal lige nå at være med her på falderebbet :)

    SvarSlet
  37. ej hvor fine ting - jeg er med her :)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...