5. aug. 2011

Payback Time...

Jeg er ikke den store fan af plastiklegetøj til børn, og mine veninder kalder mig ofte hippie, flippet og pædagokket... Ida og Oskars legetøj er oftest af træ eller hæklet, men jeg må indrømme at mine børn flyver lige i plastiklegetøjet med lyd når vi er på besøg hos andre... Derfor besluttede en af mine veninder at Oskar i dåbsgave skulle have et kæmpe (ifølge mig) plastikmonstrum med masser af melodi i! -jeg var ikke begejstret, men hun havde selvfølgelig pillet byttemærket af, så jeg ikke kunne bytte det- og børnene elsker dette stykke legetøj!
Nu fylder den føromtalte venindes datter snart 1 år og derfor er det nu Payback Time!!! Så jeg har købt hæklede kager og syet denne flagranke til hendes dejlige datter. Hun har ytret ønsket om en hjemmesyet flagranke, men (pædagok-) lilla er min egen lille tilføjelse:-)



Jeg ved at hun nok skal blive glad for gaverne, selvom der er skumle bagtanker bag ;-)

Hav en skøn fredag, nu er det snart weekend... 

4 kommentarer:

  1. Cool gave -s- jeg har selv bestilt 2 flagranker hos min søster. Jeg kan godt følge din holdning til legetøj og syntes selv der er for meget plastik i børnenes verden. Men mine børn leger med det og syntes stadig mine hæklerier er sjove også, så jeg lukker mine hippiøjne og lader ungerne hygge -s-

    SvarSlet
  2. Jeg har heldigvis en mand, der overhovedet ikke er noget hippie over, - så han indkøber plastiklegetøj til børnene :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin! :) P.S. Jeg glæder mig til min datter også fylder 1 år.... ;)))

    SvarSlet
  4. Sikke en skøn flagranke. :) Forstår egentlig godt din holdning til alt det der plastik - herhjemme er der også en del træ- og hæklet/syet legetøj :)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...