21. sep. 2011

AWARD...

Jeg har modtaget en award fra Be My Dragonfly - tusind tak!



Reglerne er at:
-jeg skal takke og linke tilbage til den, jeg modtog awarden af

-jeg skal give awarden videre til 8 nyopdagede blogs

-jeg skal fortælle dem om awarden (lægger en kommentar på den pågældende blog...)

-jeg skal fortælle 8 ting om mig selv, så her kommer en lidt pjattet version:-)

- jeg er allergisk overfor fnullermænd, men støvsuger (desværre) ikke oftere af den grund...
- jeg optræder ofte til familiefester med legen Hvor mange bogstaver er der i dette ord? Kan af en eller anden mærkelig grund svare i løbet af få sekunder - ligegyldigt hvor langt ordet er?! 
- jeg får blå mærker bare nogen prikker mig på skulderen og det gør sindssygt ondt- SÅ LAD VENLIGST VÆRE :-)
- jeg banker altid på låget af dåsecolaen før jeg åbner den (til min mands store irritation)!
- jeg har ikke tørret den spand mintfarvede maling op, som røg på gulvet i vores skur forleden, for jeg synes egentlig det ser meget fedt ud?!
- jeg er så nærig / fattig, at jeg ikke vil udskifte vores emhætte i køkkenet selvom den giver så meget stød, at jeg hyler hver gang jeg rører ved den )-:
- jeg har spist 3 portioner aftensmad i aften, bare fordi det smagte himmelsk-ikke fordi jeg var sulten...
- jeg har skumle planer om at droppe alt hvad der hedder faglitteratur resten af ugen, for jeg vil meget hellere se de sidste af afsnit af Greys hvide verden og Private Practice, som jeg optog i mandags... 

That´s it :-)

4 kommentarer:

  1. Tak for award Fie. Den er jeg meget meget glad for.

    SvarSlet
  2. Hvor er det skønt at læse 8 finurlige ting om dig :) Kunne slet ikke lade være med at smile - specielt med malingspanden :D

    SvarSlet
  3. Tak for awarden. Jeg har takket dig for den, på min blog, men sender den ikke videre - ved ikke lige, hvem jeg skulle hjælpe - og så er der så meget at se til :)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...