22. sep. 2011

GIVE AWAY...

Tilbage i august lavede jeg et indlæg, hvor jeg nævnte min nyindkøbte Perfect Lash Mascara fra Mineralogie. At dømme ud fra Jeres kommentarer til indlægget og de mails jeg modtog, er jeg ikke den eneste der døjer med allergi overfor diverse make up produkter - for mit vedkommende især mascara... Tænk sig, at jeg skulle investere i så mange mascaraer inden jeg fandt en der ikke giver kløe i øjnene!
Jeg har købt mascaraen hos min søde og dygtige miljøvenlige frisør Nanna Steensgaard, som også har webshoppen Sundthaar.dk. På grund af den store interesse og efterspørgsel på mascaraen udloddes nu en af de lækre mascaraer til en heldig læser på bloggen!!!

Sundthaar.dk skriver Nanna om Perfect Lash Mascara:

Så bliver det ikke nemmere.. Mascaraen der gør det hele. Giver farve, adskiller vipperne og fremhæver dem uden at smitte af eller drysse. Helt perfekt til dig med sarte øjne, som ellers ikke tåler mascara. Denne mascara er meget mild og uden nogen form for parfume og parabener. Mascaraen er vandfast, men kan fjernes med almindelig mild øjenmakeupfjerner.

Eneste krav for at deltage i denne Give Away er, at du skriver en kommentar til dette indlæg, men jeg vil samtidig virkelig anbefale alle at kigge forbi Sundthaar.dk, for her bugner det med masser af lækre produkter og FRI FRAGT-det kan vi lide:-)

Har du ikke en blog, så husk at oplyse din e-mail, så jeg kan kontakte dig hvis du bliver den heldige!

Held og lykke til Jer alle...




48 kommentarer:

  1. Den ville jeg rigtig gerne vinde. Kunne være herligt at få endnu flere parfume- og parabenefri-produkter i make up-samlingen :)

    SvarSlet
  2. Jeg putter lige vinderloddet i puljen! Er jo stamkunde (med hele familien) i forvejen - kan kun anbefale Nanna og hendes produkter:-)

    SvarSlet
  3. Tak for min award. jeg er helt klart med på denne give away

    SvarSlet
  4. Jeg vil også gerne deltage i denne skønne give away.

    God dag

    SvarSlet
  5. Jeg er også gerne med på den.

    SvarSlet
  6. Vil gerne deltage. Lyder som et super produkt:-)
    Kate

    SvarSlet
  7. Her vil jeg gerne deltage. Jeg bruger så sjældent make-up, fordi mine vipper begynder at klø (og man ser bare ikke skide smart ud, med røde øjne og sorte klatter i hele skærmnen -gg-) Så jeg krydser fingre :D

    SvarSlet
  8. Uhh... Det gad jeg virkelig godt prøve. - Synes det er svært at finde gode mascara.... :( Med mindre de koster på den forkerte side af 300 kr. og det er jo alligevel en hel del.... ;)

    SvarSlet
  9. ÆÆÆÆlsker øko produkter. Så count me in :O)
    Det kunne godt blive en butik jeg kom til at bruge :O) Tak for tippet :)
    Kh. Susan

    SvarSlet
  10. nøj den gad jeg godt prøve!!!

    vil så gerne deltage i din give away!!

    kaster en regnbue i din retning håber du griver og dermed trækker mig som den heldige!!

    SvarSlet
  11. Og jeg mangler virkelig en ny mascara, så jeg krydser fingre :D

    rebekka_steens(a)hotmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg er med...det lyder som en skøøøøn mascara.

    SvarSlet
  13. Ihh, det ville da være super lækkert at prøve en mascara der ikke indeholder alskens parabener og andet skidt..

    Smider fluks et stort lod i puljen og smutter ind forbi Sundthaar.dk..Lyder som en lækker shop..;=)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  14. Årh den gad jeg godt vinde! Og smutter selvfølgelig lige forbi shoppen også :-)

    SvarSlet
  15. Nej, hvor lækkert! :D Jeg skal da være med!! :D

    SvarSlet
  16. Ville da ikke være dårligt at vinde. ha en dejlig dag. klem

    SvarSlet
  17. Ih hvor lækkert, den er jeg også meget gerne med på :o)

    SvarSlet
  18. Jeg er selvfølgelig også med! :)

    SvarSlet
  19. IHHH den vil jeg gerne vinde.... har selv problemer med at mine øjne klør når jeg bruger mascara..... Skal helt sikkert ind og lurer på siden :-)

    SvarSlet
  20. Jeg vil gerne være med. :)

    Line

    SvarSlet
  21. Juhuuu jeg deltager gerne. Har lidt sarte øjne, så denne lyder da perfekt.

    KH

    SvarSlet
  22. Sikke en dejlig give away.
    Jeg vil meget gerne deltage.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  23. Den vil jeg rigtig gerne deltage i (-:

    Miss-gabriella@live.dk

    SvarSlet
  24. Jeg deltager meget gerne! :)

    Hilsen Mette
    Mail: mmeo5@hotmail.com

    SvarSlet
  25. sådan en kunne jeg godt bruge :-)
    stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Jeg vil meget gerne deltage i denne give away :)

    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Jeg vil også meget gerne deltage :D

    SvarSlet
  28. Uhh den gad jeg godt vinde. Selvom jeg ikke har allergi så er det altså bare sundere når de ikke er proppet med alt muligt.

    Mvh Susan
    Susanwrasmussen@gmail.com

    SvarSlet
  29. Det lyder spændende med sådan en mascara. Har rimelig sart hud og øjne, så sådan en må da være god for mig.

    Jeg har to give aways på min blog - måske er de noget for dig?:)

    SvarSlet
  30. Jeg mangler virkelig en ny mascara, men aner ikke hvilken jeg skal købe.....nu gør jeg! Tak for fif :)

    SvarSlet
  31. Jeg deltager :-)
    Emiliekuszcz@yahoo.dk

    Kh Emilie :-)

    http://emilie-inspiration.blogspot.com/

    SvarSlet
  32. Super fed give away.

    Jeg deltager!

    xoxo

    emilieflensborg.blogspot.com

    SvarSlet
  33. Sikke en lækker give away, jeg vil meget gerne deltage:-)

    SvarSlet
  34. Super lækkert ! Jeg er da med!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  35. Åh, den er lækker. Jeg vil gerne være med! Har også linket til dig:)

    SvarSlet
  36. Jeg vil meget gerne deltage :)

    SvarSlet
  37. Her blir jeg nødt til at være med:)

    SvarSlet
  38. Jeg vil også meget gerne deltage i din give away. :)

    SvarSlet
  39. Åh gud... hvor fantastisk hvis en mascara ikke kløede! Vil gerne være med her :)

    SvarSlet
  40. Ja tak. Den vil jeg meget gerne vinde :D

    Kh. T

    trine@stringsite.com

    SvarSlet
  41. Jeg er gerne med her
    VH Jette / Villa Ko
    http://kammaogko.blogspot.com/

    SvarSlet
  42. Fed giveaway! :) Mascara'en håber jeg på at vinde! Jeg er med :)

    SvarSlet
  43. Jeg deltager da helt bestemt :)
    Mvh Betina
    www.betinalerche.blogspot.com
    betinalerche@hotmail.com

    SvarSlet
  44. Trænger virkelig til at prøve en ny (og god) mascara, så deltager meget gerne. :-)

    KH Tine

    SvarSlet
  45. Sød blog!

    Vil rigtig gerne deltage!

    http://albertewissing.blogspot.com/

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...