30. sep. 2011

Hver sin smag- heldigvis...

Imorgen har min kære moster fødselsdag, og vi kan desværre ikke komme :-( Men derfor skal hun da have en gave alligevel. De "større" gaver tør jeg ikke røbe her, men se lige en fin pakke Ida fik lavet...


Denne indpakning er for en pige på 3 år den fineste man kan tænke sig, for der er jo prinsesser på! Suppleret med sugerør, balloner og lidt papir synes jeg nu alligevel, at der er noget charmerende ved "børneindpakning".

Indeni er der bl.a. denne papirsranke, som er syet på maskinen-hvis nogle har nogle gode fif til hvordan man undgår overtråden driller, hører jeg meget gerne fra Jer!!! (-:


Imorgen aften trækker jeg vinderen af min Give Away, så du kan liiige nå at være med ved at trykke her!

God weekend til alle Jer derude...

1 kommentar:

  1. Sikke en fin ranke :D Og tror også min kusine på 4 ville ELSKE din fine indpakning! ;o)
    Jeg tror måske det er fordi du har lavet så store mellemrum mellem tingene.. Men ved det ikke helt. Er den ikke også sådan når du syer i stof? :o)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...