1. sep. 2011

Markedsforberedelser...

Vi drager til Herning lørdag til Luxus Loppemarked, hvor vi skal sælge ud af børnenes tøj og legetøj. Vi skal afsted med hende her og hende her, og det bliver superhyggeligt!

Da jeg (ifølge manden) trængte til at få ryddet lidt ud i mit papir og stof, har jeg klippet, klistret og syet, og tager derfor lidt krea-sager med også...






Uroet med elefanter og med små bjælder
Billedrammer med bl.a. moustaches, DYMO og tapetdyr
Flagranker
Halskæder og hårbøjler

Jeg har haft lignende ting med på markedet før, og der var ikke det vilde salg, så jeg har ingen forventninger. Men nu er der ryddet (lidt) ud i gemmerne, og om ikke andet, kan tingene bruges til barselsgaver, fødselsdagsgaver og lignende...

Bor du i nærheden af Herning eller Snejbjerg- kig da forbi?!

Hej hej her fra...

6 kommentarer:

  1. Det lyder som om I får en hyggelig tur, god fornøjelse.
    De der rammer med uglen og elefanten er virkelig fine, hvis du ikke får dem solgt til markedet, kunne jeg godt være interesseret, hvad tager du for dem?

    Tak for tippet om wheely bug. Jeg kan godt huske at de var på tilbud i bilka for nylig, men det var vist kun i tre dage og der havde vi ikke lige tid til at køre derud....så vi må netshoppe i stedet :-)

    SvarSlet
  2. Forresten, er det den store eller den lille wheely bug Oskar får/har fået? Og i så fald, passer den i størrelsen?

    SvarSlet
  3. Jeg er HELT sikker på at det bliver hyggeligt:-)
    Jeg skal nok huske dig hvis jeg ikke får solgt alle billederne- jeg har prissat dem til 40 kroner pr. stk.

    Oskar får den store wheely bug i fødselsdagsgave. Han har ikke prøvet den, men han er stor af sin alder, og hellere få en der er lidt for stor end for lille synes jeg...

    Held og lykke med jeres netshopping!

    SvarSlet
  4. Hejsa.
    Faldt tilfældigt over din blog, og opdagede du skal til luksus loppemarkede i morgen.
    Kan se du har nogle rigtig fine ting med, så kigger nok forbi din bod. :)

    Sikke en fik blog, og tak for kigget :)

    SvarSlet
  5. ej hvor ser det spændene ud, håber du får solgt en hel masse :)

    SvarSlet
  6. Sikke en fin flagranke. Jeg skal selv i gang med en meget snart.. Og håber den kan blive lige så flot som din.

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...