12. sep. 2011

Rød...

Jeg faldt over en farverig udfordring hos hende her, og første udfordring er virkelig svær... Den går ud på at vise noget rødt fra hjemmet. Rød har aldrig været min farve, så jeg var spændt på hvor meget rødt jeg kunne finde...







Jeg fandt som I kan se alligevel lidt rødt i hjemmet, dog mest på børnenes værelser:-) Det sidste billede er af mit vækkeur, som jeg sjældent bruger(altså alarm-funktionen...). Oskar vågner meget tidligt i denne tid-idag stod der 04.58 på uret!!! Nu står der 12:08 og jeg er ved at ordne feltnoter, så jeg kan nå en lille middagslur inden børnene skal hentes...

Zzzzzzzz... 

1 kommentar:

  1. Puha, sådan nogen dage med tidligt op og sent i seng kender vi også her. Det er nogen rigtig skønne røde ting du har fundet. Hvor er Karoline koen bare fin, og sjovt nok har jeg også taget et billede af en rød rose da jeg kiggede efter røde ting herhjemme :-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...